شرکت آشیان پی

پیشرو در مقاوم سازی سازه ها

فروش زینک ریچ اپوکسی

خرید/فروش زینک ریچ اپوکسی

 

زینک ریچ اپوکسی یک آستر دو جزیی است که بر پایه رزین‌اپوکسی و هاردنر پلی آمید تولید شده است. این محصول بدلیل داشتن مقدار زیادی گرد روی در ترکیبات شیمیایی خود قابلیت ایجاد حفاظت کاتدی از اجزای فلزی سازه را دارد. جهت خرید زینک ریچ اپوکسی و اطلاع از قیمت زینک ریچ اپوکسی با مشاوران شرکت آشیان پی تماس بگیرید. زینک ریچ بدلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و عوامل خورنده‌ی به عنوان لایه اولیه و آستری در سطوح فلزی به‌کار می‌رود. از سایر موارد استفاده از زینک ریچ ‌اپوکسی‌ها در پیشگیری از زنگ زدگی میلگرد در بتن و محافظت از اجزای فلزی سازه است. شرکت ساختمانی آشیان پی به عنوان نمایندگی فروش زینک ریچ اپوکسی امکان خرید آنلاین این محصول را فراهم کرده است. 

خرید ضد زنگ زینک ریچ

ضد زنگ دو جزیی زینک ریچ با ایجاد یک لایه پوششی بر روی سطوح فلزی مانع از زنگ زدگی آنها می شود. پیشگیری اززنگ زدگی میلگرد در بتن می تواند مانع از کاهش مقاومت بتن گردد و نیاز به اجرای عملیات ترمیم بتن را تا حدی زیادی کاهش دهند. حفاظت ایجاد شده توسط ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی از نوع حفاظت کاتدی است. علت نامگذاری این محصول ترکیبات سازنده ی آنهاست که متشکل از دو جز اصلی زینک (روی) و رزین اپوکسی است که با درصد های مشخصی با یکدیگر ترکیب می شوند و پس از ترکیب شدن باید پیش از اینکه خاصیت خود را از دست بدهند به سرعت مورد استفاده قرار بگیرند. برای خرید ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی در ابعاد مقادیر مختلف با کارشناسان شرکت ساختمانی آشیان تماس بگیرید. جهت آشنایی بیشتر با این محصول می توانید مطلب مربوط به زینک ریچ اپوکسی را مطالعه کنید.

قیمت زینک ریچ اپوکسی

لیست قیمت زینک ریچ اپوکسی در بازار متفاوت است و قیمت هر کیلو زینک ریچ با توجه به برند مورد نظر و مقدار مورد نیاز تعیین می شود. با توجه به استفاده‌ی فراوان از رنگ‌های اپوکسی در سال های اخیر، انواع مختلفی از این محصولات توسط تولید کننده ی مختلف تولید شده اند که هر کدام تفاوت های منحصر به فردی با یکدیگر دارند بنابراین می توان گفت قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود که در ابتدا باید مشخص شود. جهت اطلاع از قیمت رنگ زینک ریچ و مشاوره در خصوص محصولات با کارشناسان فروش آشیان پی تماس بگیرید. 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.